The Little Suha //

Let's click here !


| MY SUPERB STORY | INTRO MY SELF |
Hey there ! I am Suha !

Welcome HEY , ASSALAMUALAIKUM . WELCOME TO MY SUPER DUPER BLOGGIE ;)BE NICE WITH ME DEAR FELLAS . I LOVE MY SUPERMAN EVER ;)

Hey there ! This is my SUPERMAN !

Welcome HEY , ASSALAMUALAIKUM . THIS IS ASRIEY . HE IS MY SUPERMAN ;) EVER AND EVER ;) PLEASE BE KIND TO ME DEAR <3

Hey there ! Meet my bestie <3

Welcome Hye . this is my super bestie <3 for ever and ever . please don't take them from me ;)

Music is my life <3!




Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
love story
asalamualaikum . .
pagi - pagi mood nak update dah datang . .  hehehe
actually , saya rindukan adik - adik saya . .
huhu . . . miss them so much !
membesar tanpa ayah memang kadang - kadang membuatkan hati rasa sedih . .
tapi ada hikmah di sebalik itu . .
walaupun tidak sebumbunng dengan ayah lagi ,
saya masih boleh membesar dengan sempurna. . .
rindukan ayah sangat - sangat . .
pilu , sedih , bahagia , ketawa . .
kalau boleh semua anak - anak mahukan bersama kedua orang tua mereka. . .
walau jauh macam mana dengan ayah ,
saya tetap masih berhubung dengan dia . .
:: ayah mana yang tak sayang anak ::
walau kadang kadang dia menyepikan diri agak lama . .
:: jahat mana pun ayah kita , kita tetap darah daging dia , dia tetap ayah kita , tak ada dia , tak ada kita di dunia ni ::
=)
hidup saya tidak pernah sunyi . .
saya bersyukur walaupun tidak sebumbung dengan ayah lagi lagi ,
tapi saya tetap istimewa berbanding org lain . .
hehehehe
saya ad 2 ayah dan 2 ibu . . :: kamu ad ?? :: =P
hari hari saya dipenuhi dengan tawa riang dan tangisan adik adik saya yang nakal . .
sangat rindukan mereka . .
kadang kadang bersama mereka membuat saya merasa saya masih lagi kanak kanak ribena yang memerlukan perhatian lebih . .  hahahaha . . .
alhamdulillah , Allah maha adil . . .
susah dahulu , senang kemudian . . .
pengalaman menjadikan seseorang itu lebih matang . . .
apa yang terjadi pada diri saya dr kecil smpai sekarang mengajar saya erti hidup . . .
perih yang ibu saya jalani ,  sakit yang ditanggung seorang diri oleh ibu . .
tak pernah ibu mengeluh . . .
hidup yang susah dulu , kini senang bersama seseorang di sisi dan anak anak yang pelbagai kerenah . .
SAYA SAYANGKAN KELUARGA SAYA . . .
                                        
kami !

lain ayah tapi sayang tetap sama !

my hero ! =)
always <3 u dad !
kanak kanak ribena

my mummy !

farah !

daniel vs maisyara !


daniel
my boyfiee , luqman !




Older Post | Newer Post