The Little Suha //

Let's click here !


| MY SUPERB STORY | INTRO MY SELF |
Hey there ! I am Suha !

Welcome HEY , ASSALAMUALAIKUM . WELCOME TO MY SUPER DUPER BLOGGIE ;)BE NICE WITH ME DEAR FELLAS . I LOVE MY SUPERMAN EVER ;)

Hey there ! This is my SUPERMAN !

Welcome HEY , ASSALAMUALAIKUM . THIS IS ASRIEY . HE IS MY SUPERMAN ;) EVER AND EVER ;) PLEASE BE KIND TO ME DEAR <3

Hey there ! Meet my bestie <3

Welcome Hye . this is my super bestie <3 for ever and ever . please don't take them from me ;)

Music is my life <3!




Big Claps

Template:
Aina Syaza
Editor:Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
PTM !
Assalamualaikum . .  hai guys !
huhu . . actually , baru je habiskan program transformasi minda . . 
honestly , jadual sangat padat untuk program tuh . dan sangat tidak sukakan aturcara yang banyak kena pasang telinga . . huhu . . :: feel so bored ! ::
but ! aku rasa best sangat ! 
dapat jumpa ramai kawan baru , 
macam - macam ragam yang aku jumpa , 
ada yang lucu, ada yang comel , ada yang sedih dan ada yang lawak !
kawan -  kawan baru semuanya cool !
p/s : walaupun korang anak angkat , kita tetap bawah satu bumbung keyh ? =D

oh ye , petik pasal transformasi ni ,
faham - faham je la , otak ni memang susah nak brainwash . 
cuci la macam mana pun , dogil totap tanak hilang .
so , apa yang aku da transform ek untuk program ni ?
rasa macam tadek pape yang brubah . 
aku tetap aku .
dogil totap dogil .
hahaha

den da ponat nak menaip ni hah , 
so , finally ,
to all my lovely batch , 
tak lupa juga kawan - kawan yang bakal menduduki exam LJM ,
wish u all the best !
chaiyok2 !



Older Post | Newer Post